第一次練波--好熱呀!

by suu4leaf

今日,酷熱天氣警告,十幾個何東人依然係三點鐘曬到癲既時候跑去石硤尾練波!真係我地先做得出!暴曬左三個鐘!曬死左!最後都係決定下次遲一個鐘開始!

不過,都幾開心。雖然D體能同skills都無晒,不過可以再一齊打波,真係好開心。以前三兩日就一次練波,少不免會有不在狀態既時候;但依家一星期先一次,又難得可以一齊組隊,所以大家都打得開心投入。

我以為自己會完全唔記得D case同D走位,但係一埋位對腳竟然識自己郁(雖然好慢),真係神奇。不過,我每次都miss左個二壘(個條紅色毛毛真係唔掂,我完全睇佢唔到)。Sophie見我望住個地下,以為我跌左野,問我揾咩,我話我揾緊個二壘。其實唔係take唔到壘,而係因為見唔到個壘所以反應遲左。可唔可以整返塊壘板呢?用張紙板都好啦。

最後我地都係決定叫隊名做Ho Tung,咁樣我地可以叫返何東嘛,哈哈。少許撻皮之作。

第一次練波結論:1. 下次我要着短褲練波!2. 仲要帶冰水!3. 要認真考慮去做fitness……