黑色星期四

by suu4leaf

今日好黑。

首先臨出門口就好大雨,返到公司全身已經有起碼四成淋濕;

然後做親野都error,影印又jam紙,又搞到全身都係炭粉,就算唔jam紙都要影錯,影左成朝,廢紙仲多過原本要影既量,釘裝又要釘錯,即係又要影過,沒完沒了……

收緊file樓下忽然話火警,老闆娘話要全人類熄電腦行落樓,雖然我偷鷄淨係熄左個mon,但都係逃離唔到要行廿二層樓落地下既命運……

終於行左落樓,因為有排都無升降機返上去,話提早放lunch,咁我約左人食晏又未夠鐘,結果好白痴咁行返廿二層樓上公司,行到腳都跛,一定係懲罰我兩個月無去練波……

上到公司,又聽到消息話架升降機被水浸壞左可能直到聽日都唔用得,即係我一陣又要行落去見人然後又要再行返上公司……即刻打電話cancel個約定,但係就變左無飯食,因為肯定無外賣肯行廿二層樓……好彩岩岩有同事打電話返黎幫我買飯,唔係實餓死,我由尋晚開始已經無食野……

天啊…….

