世界真細小

by suu4leaf

白癡仔鄧堂友三更半夜都唔去瞓,見到我返到公司online都仲要同我八卦完一倫先offline去瞓,真係……

不過又證明到世界真係好細……唔知點解佢一話有驚人消息要講俾我知,我就已經估到佢想講咩。Common friends又common friends,最後竟然係我地兩個講各自認識既人,咁岩又一齊左。鄧堂友既結論係「要小心」,仲話係同我講既……真係多謝晒。

雖然佢講到好多內情咁,但係我覺得呢個係一個好美麗既愛情故事喎……呢個世界咁細,你識我我識佢佢識你,但真正發生既愛情其實唔多;現實既愛情關係咁多角力咁多妥協,人海茫茫中兩情相悅到好似命中注定咁,好難架(唔理佢last到幾耐喇)。

所以我其實都幾為佢地開心架,可以咁毫不猶豫地愛對方,好似世界上其他人死晒咁;最重要係兩個都又靚又有格嘛!

