Oh what a big wok!

by suu4leaf

唉,或者真係hea得太耐,依家大鑊了……星期五前點死到d人名加聯絡俾阿歌頓先生呀?Andy,今次你真係唔可以拖我喇!我份工既前途係你手上呀!(話說我老板歌頓先生要我摷幾個大陸文學界具有一定影響力同network既人出黎,佢既方法係要我打長途電話去上面d報館同出版社問……鬼睬我咩……你地班洋鬼子,自以為好偉大,搞壇咁既野,仲expect人地會好高興……Andy一聽已經冷笑左出黎喇……)




或者如果今朝in果份政府新聞處請我既話,我真係應該考慮下跳槽過去……




(其實依家應該有人比我更苦惱……或者我又係好心做壞事了……不如都係摺埋,唔好多管閒事好d……)




Hai…… What big woks!!!

