It’s driving me CRAZY!!!

by suu4leaf

啊大小姐竟然今日先黎話D封唔得要做過晒,但係係星期五個Fair要囉!佢無病呀?就算我新黎都知呢個係一個白痴先諗到既野啦!D封都唔係第一日有問題架啦,佢又唔一早話換?個度成百幾款卡呀,再逐個同妳配封呀?都痴線架!又唔知我地背後做左幾多野,咩都係玩即興唔到最後一分鐘唔拍板,佢當我地萬能架?明知個Fair黎緊仲走左去日本幾日,又唔事先決定晒D野,今日先返,就黎一鑊咁既野!我同同事B講:「如果佢有時間買手信俾我地,我寧願佢覆Email囉。」同事B即刻猛點頭-我已經開始了解自己阿頭啦……「佢地點會數到幾萬個封既?」大姐呀,咪就係逐個數囉!數左兩日呀!妳都唔知我地有幾多呢D無聊野要做,仲要成日強人所難加D Mission Impossible俾我地,又話唔希望我地咁多OT,妳究竟知唔知自己講咩呀?星期四Move-in啦,依家咩都未有,中學生搞活動都好過妳啦!仲要我呢個忙到死既時候調位,真係死俾妳睇!就連不嬲永無托手掙既同事Q都發火話妳無理,咁妳可唔可以反省下呢?就黎成Team人都信唔過妳呢個所謂Director啦!

就算要癲,我都同SOLER癲啦,同妳癲?我唔理呀,我聽日一定要準時走去睇SOLER架,如果唔係妳D Management咁差會變成咁?

X!搞到我無晒mood去睇SOLER……

