嘩乜咁(唔)好彩呀!

by suu4leaf

哎!!!
我岩岩先睇到呀!!!


恭喜您成為其中一名於
Yahoo! BLOG陪你一齊倒數SOLER演唱會最後十五天》BLOG內留言並成功感動到SOLERBLOG,為答謝下的支持,下將會得到A|X Soler Let’s Go Crazy 演唱會》門票兩張,請於2006年4月23前將閣的姓名於留言時所用的BLOG 名字電郵地址及聯絡電話號碼並電郵至 redemption_soler@yahoo.com.hk報名得獎者必須於指定日期前報名,否則視作放棄得獎資格.


對唔住呀Bell!我真係有諗過如果咁好彩抽中我既話,我就送張飛俾妳架!
依家唯有我睇完再report俾妳聽啦!
真係激死我啦!

