by suu4leaf

如果我教History,我會用呢齣戲去解釋俾D學生聽,咩為之”The White Man’s Burden”。
好過照書讀幾萬倍。

****

SOLER四月下旬o係紅館開演唱會喇!!!!!!!!!!
雖然佢o地舊年已經話會去紅館開…但我都無諗到會係四月咁快o架嘛!
宜家佢o地係台灣反應又好好咁…
紅得太快喇…佢o地好快就會離我越o黎越遠,唔再係我初時識o既SOLER……
希望唔好發生。
希望SOLER永遠係SOLER,
o係呢個灰暗o既城市,
永遠都帶希望同陽光俾我。

****



2006.02.11 HK Live!@HK Fringe Club
入o左鏡o忝!
估下邊個係我?

****

有一天
一切都會變
身邊一切都會變

我為別人的善忘傷感
郤不發現自己其實也在變

