by suu4leaf

原先仲好嬲個髪型師剪到我個頭唔知似咩,擔心星期日晚唔知點去見徐立之校長同埋D紳士阿太;返到屋企用D泥整下,又OK喎!唔係Janice個style,不過仲好,係我N年前已經想剪既漫畫角色既髪型(”CLOVER”, CLAMP)。Tammy,我諗妳係見到我剪完頭髪岩岩出黎燥左個陣。返到屋企,見到阿爸都剪左頭髪,我覺得我剪得都仲好過佢喇,哈哈。

****

返左去睇何東壘球,第一場,對St. John’s。St. John’s 發生咩事?以前來來去去都係得個兩間Hall會入到Champ. Fight,但已經今時不同往日。以前唔會放在眼內既已經變強,傳統Hall沒落,沙宣道上位。何東數St. John’s 8度嬴左,等佢地D人仲係度嗌「打爆XX」,以前聽真係覺得討厭,宜家就覺得好笑。同埋我地個個年代D人返晒黎,去到竟然見到野仁係度做三壘Coach,St. John’s 個邊竟然係香子健,偉倫阿鼠又係度,仲有好多唔知點解仲係度既人,好似我地仲未打夠Interhall咁。

下場要同屋企食飯應該睇唔到。不過佢地話2月10日個場會緊張D,我動議個日睇完波去睇《Touch》!何東壘球隊Re-U!唔知有無人和議呢?

****

尋日去左同蛇食飯慶祝佢生日。生日快樂!唔知妳今日去海洋公園開心嗎?P2度勁凍呀…….

****

Re: Venus, 我諗我唔係指阿Sa個隻Artist…..

