by suu4leaf

LHTHGA 轉庄:



上庄:Lorraine, Javy, Jennifer, Alien





今庄:料, Joey, Mary, Gigi

正式投入服務!今年務必多多支持!




EGM 進行中時,Ally 俾左隻CD-R 我,上面寫住”ALLY’S HALL LIFE”。係裡面我揾到呢張相:



呢一張望落去無咩特別既相,係我地十個final year + 野仁最後一次練波時影既。平時咁專注練習,又點會無啦啦影相呢。所以呢一輯相係我地最後亦係唯一既練波相。不過唔知點解歐碧,Joanna 同Vivien 無影到,所以十個死剩種得返七個。之後野仁淋左D水落MayMay 個頭度,之後有個gag 位,不過為左保護當事人,都係唔係呢度講。記得我仲嫌個日天陰,唔係最靚既P2。Joey 同Jessica 仲係草地上玩側手翻… Those were the days。




海洋公園全城哈囉喂



攝於驚劇怨伶外




滑浪飛船:Joey 同我好cheap 咁伏低左…





於是得歐碧一個變成咁……

