by suu4leaf

今朝攞Do野俾Joey 阿哥,點知去錯o左地方……

搬運公司打黎,問我宜家係唔係屋企可唔可以送貨。問可唔可以遲D,又話唔得。即刻燥o左,你唔係expect 我一定會日日坐o係屋企等你呀嘛?最低限度你都一日前通知啦!之前完全無人聯絡過我囉,真係不知所謂。

中午食左一碗青菜麵,聽到隔離枱話:「果個女仔食齋喎… 宜家D後生女全部都食齋o架…」(滴汗…)

上去屋企睇,俾D師傅玩死。好彩佢地貪玩得o黎係交足貨o既o者。由客廳望入走廊,白牆米色門西班牙紅地磚,通往藍紫黃o既房間,間舊屋變到好似新屋咁,好感動,但又有D懷念以前個樣o忝……

去灣仔買顏料,順道買埋NANA featuring Mika Nakashima “Glamorous Sky”。近排903 成日播,原本覺得麻麻都變o左好聽…… 傳媒o既力量真係可怕……
hyde o既作曲,始終都係1998果期好。

我好似… 見到D 唔應該見到o既o野……
希望我o既直覺同平時一樣唔準確啦……

想寫稿,開o左個頭無耐竟然走o左去瞓妟覺…….

再返多屋企一次,我間房部牆油好o左-好黃呀!好靚!好何東呀!
快D可以搬返去就好lu 。

我Do野終於送到o黎。但係送貨個阿生竟然有D悔氣咁話o黎左幾次都無人。我屋企裝緊修,打屋企電話梗係無人聽啦。我D箱上面明明寫o左我個手提號碼佢都可以話無,真係都唔知好嬲定好笑。

我今晚要寫起份稿!

