by suu4leaf

又白走一趟… 擺明係唔俾我做孝女

嘩~仿古燭台,終於俾我揾到啦!(未諗到可以擺邊,不過都係買o左先算~)

嘩嘩~Burberry Trench Coat 呀!!(好似發緊夢咁… 雖然Daddy 成日叫我買,話女仔點都要有件trench coat 傍身,但我無諗過真係可以擁有一件o架!真係大個女啦… )

原先諗住可以裝修間房就已經係畢業禮物啦,結果宜家仲多o左件大禮o忝… 我知Daddy Mammy 好o易我既,一直以來我想做想要既野佢o地都會幫助我逹成;我仲成日郁D就發脾氣,對唔住呀。

弊啦,張愛椅放唔入個箱度呀… 唔通真係要放棄佢?

